- Smluvní vztah mezi poskytovatelem služby a objednatelem se řídí dle občanského zákoníku v platném znění.
- Na provedené práce a služby, je vždy vystavena objednávka, nebo smlouva o provedení služby, nebo díla.
- Za odsouhlasenou objednávku služeb, nebo smlouvu o dílo se rozumí podepsání objednávky, nebo smlouvy, oběma smluvními stranami.
- Poskytovatel služeb je plátcem DPH.
- Objednatel je povinen veškeré cenné, historické předměty zajistit tak, aby vyloučil možné poškození, nebo ztrátu.
Všeobecné obchodní podmínky
Garance kvality služeb
Spokojenost zákazníků je pro nás klíčová a snažíme se především vytvořit dlouhodobý profesionální obchodní vztah. Díky našemu systému kontroly a kvality služeb garantujeme, že naše práce bude vždy perfektní.
Společnost Lepší úklid s.r.o., je pojištěna proti způsobené škodě do výše 5 000 000 Kč. V případě, že by někteří z našich pracovníků škodu způsobili, garantujeme plnou náhradu způsobené škody.
Blog
5 způsobů, jak zvýšit produktivitu zaměstnanců prostřednictvím čistého pracovního prostředí
Čisté pracovní prostředí hraje klíčovou roli při podpoře produktivity zaměstnanců. Kromě estetického dojmu a zdravotních přínosů může mít čistota vliv na koncentraci, motivaci a efektivitu ve vaší kanceláři. V tomto článku se podíváme na pět důvodů proč je důležité udržovat čisté pracovní prostředí pro vaše zaměstnance.
Zobrazit víceJaké jsou výhody a úspory při outsourcingu úklidových služeb pro vaši firmu?
Outsourcing úklidových služeb se stává stále populárnější volbou pro firmy všech velikostí a odvětví. Tento článek se zaměřuje na výhody, které outsourcing úklidových služeb přináší firmám. Ukážeme si, jak outsourcing může přinést úspory nákladů, zvýšit efektivitu, eliminovat organizační starosti a umožnit firmě zaměřit se na své hlavní činnosti.
Zobrazit více